بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام عصر صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: شیعه کد

آبان 89 - وب سایت علوم اجتماعی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بُخل، همنشین خود را خوار می کند و دوری جوینده از خویش را ارجمند می سازد . [امام علی علیه السلام]
وب سایت علوم اجتماعی
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
درباره



وب سایت علوم اجتماعی


م-ق
این جانب دبیر علوم اجتماعی استان اصفهان هستم هدف من از ایجاد این وبلاگ تهیه نمونه سوالات - ارتباط با دانش آموزان -انتقال و نوشتن مطالب جدید کمک درسی و در نهایت تشویق دانش آموزان به استفاده از فن آوری در امر آموزش می باشد -نظر شما عزیزان در هرچه بهتر شدن این وبلاگ برایم بسیار ارزشمند است -منتظر نظرات شما هستم .
پیوندها


استخاره آنلاین با قرآن کریم


درس هفتم
دولت ما در حکومت چه نقشی دارد؟

دولت از چند وزارتخانه و سازمان تشکیل می شود. آنها کارهای مختلفی برای مردم انجام می دهند و رئیس جمهور بر کارهاشان نظارت دارد.به عبارت دیگر وظیفه ی دولت و سازمانهای تحت نظر آن اجرای قوانینی است که قوه مقننه وضع کرده است.  

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط م-ق 89/8/25:: 11:22 صبح     |     () نظر

حکومت ما چه ویژگیهایی دارد؟
تفاوت درحکومت ها به تفاوت در دین، فرهنگ و تاریخ هر کشور بستگی دارد یکی از مهم ترین ملاک های طبقه بندی حکومت ها، میزان توجه آنها به قوانین الهی است و بر این اساس در یک حکومت الهی فرد یا گروهی به نمایندگی از طرف مردم طبق دستورات و قوانین خداوند بر آنان حکومت می کند.
در این نوع حکومت، فرد یا گروه حاکم بر مردم نه بر اساس تشخیص خود بلکه بر پایه ی دستورات الهی، تعالیم پیامبران و اولیای خدا عمل می کند. در حکومت الهی ، هدف اصلی رشد و سعادت مردم است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط م-ق 89/8/25:: 11:19 صبح     |     () نظر